Inspiratör: Sofia Källvik Sjöstedt

MAZZARIN Knep & Knåp har fått en ny inspiratör! Vi välkomnar Sofia med öppna armar till vårt gäng och hoppas hon ska trivas! Nedan får ni se hur hon ser ut, och veta lite mer om henne. Inom kort kommer även alster signerade Sofia synas här i bloggen!



Jag heter Sofia Källvik Sjöstedt och är 37 år.
Jag bor i Karlstad tillsammans med min man och våra tre barn på 18 (bonusbarn), 7 och 3 år.
Jag arbetar som sångare och som sånglärare vid Musikskolan i Kristinehamn och Kulturskolan i Karlstad.
Ibland händer det att jag är med i kören vid Värmlandsoperan.
 
Jag har nog alltid älskat papper och pennor och jag tycker att det är underbart att få sätta sig vid pysselbordet!
Det blir oftast kort med vackra stämplar och något eget ritat/målat. Är väldigt svag för hjärtan, snöstjärnor och rosa... Tycker även om pärlor och att gjuta i betong... Nästa projekt kanske blir något med de båda sakerna tillsammans?!

Ser verkligen fram emot att få ingå i Mazzarins inspirationsgäng!
Jättespännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0