Nyhetsbrev vecka 42

Hej,

 

Vad hade min mitt jobb varit utan er mina kära kunder som kommer och förgyller mina dagar i butiken med de mest underliga frågor men också med tips om vad som händer i pysselvärlden utanför vår lilla butik. Ett sådant exempel hände igår då Anki och Marita kom in och tipsade om att Allers Jultidning var ute i handeln och att den var lika bra som förra året.

 

Självklart när jag for iväg och handlade tråkigt så köpte jag även denna underbara tidning. Väl hemma med maten i kylen och falukorven i ugnen så kastade jag mig i soffan och började bläddra. Oj, oj vad mycket fint och varierande pyssel för alla åldrar jag hittade. Förrutom inspirationskicken jag fick så var det dubbel glädje då jag upptäckte att de flesta hänvisningar vart man kunde köpa materialet var genom de företag som vi är återförsäljare  för (Creativ Company = CC Hobby, Panduro Hobby, Scraphouse och Slöjd-Detaljer) och det som inte hade en hänvisning kan vi erbjuda ändå.  Så självklart uppmanar jag er alla att handla årets jultidning från Allers. Mums, vad mycket fint och mycket välkomna in med era eventuella beställningar.

 

Innan den stora Scrapboboking och stämpelmässan i Karlstad nästa helg 24-25 oktober (läs mer här ) kommer vi på måndag den 19 oktober i butiken att dela ut Panduro HOBBYs Julmagasin nr 1. Självklart har både Panduro HOBBY och MAZZARIN i samband med detta ett eller flera erbjudande som ni kan ta del. Välkomna in på måndag och hämta ditt

personliga julmagasin.

 

 

 

 

Nästa vecka förbereder vi oss för mässan i Karlstad och då skickar vi inget nyhetsbrev. Kom ihåg att vår fysiska butik håller stängt på lördagen den 24 oktober.  Väl mött i Karlstad.

 

Bästa hälsningar

 

Susanne Forsberg med personal och inspirationsteam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0