Nyhetsbrev vecka 16

Hej på er alla,

 

Här kommer ett riktigt kort nyhetsbrev. Elin, Diana, Helene, Sofia och jag själv laddar upp inför Kort & Scrapmässan i Avesta. Det mailas fram och tillbaka vem som ska med vad och vilka projekt som ska pysslas. Själv står jag och kliar mig i huvudet och undrar om jag beställt rätt produkter. Man är alltid lite orolig, om det man köpt gillas även av er. Med tanke på denna vecka så har jag förstått att många gillar nyheterna då webordar ramlar in som aldrig förr. Så, Avesta nu kommer vi, Hoppas att vi kommer att träffa många av er under helgen. Snälla ni, kom ihåg att vi stänger kl 16.00 på fredag och har helt stängt på lördag. Öppnar åter som vanligt kl 11.00 på tisdag.

 

Nyheter denna vecka är bl.a Distress Ink, en hel del saker som man kan altra, fågelhus och fågelholkar, fyllning av embossingpulver. Kika in på nyheter vecka 16 .

 

Nästa vecka, närmare bestämt den 29 april är sista dagen att lämna in sitt/sina bidrag till april månads utmaning. Flera har pratat om sina projekt och jag hoppas, hoppas, hoppas att många bidrag kommer in under nästa vecka. Lycka till de sista dagarna för att få ihop ditt bidrag.

 

Och nu till något helt annat. Vi har möjlighet att köpa in äppellådor . Bilden visar hur läckert du kan använda lådorna i din heminredning, förvaring och mycket annat. Måtten är 56x36, djup 28cm. Detta är endast en intresseanmälan. När jag vet hur många som är intresserade kan jag räkna ut pris/st. Inget bindande förrän jag publicerar pris och ni lägger beställning. Detta är produkt som vi endast kommer att sälja i vår fysiska butik, alltså inga leveranser. Hör av er innan måndag 27 april. Lådorna som visas i länken är behandlade och det är inte de som vi kommer att beställa. De är har en häftigt sliten finish.

 

Nu är det dags att säga godkväll. Ha det så bra tills nästa gång.

 

Bästa hälsningar

 

Susanne Forsberg

MAZZARIN

Knep & knåp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0