Bloggredaktör: Diana Angle



Hej allesamman!
Jag heter Diana Angle och är ny bloggredaktör för Mazzarin Knep & Knåps blogg!
Detta innebär att det är jag som kommer lägga upp inläggen ni ser i bloggen och helt enkelt vara ansvarig för hur den byggs upp. Jag har redan börjat så smått och jag hoppas på att få till en rolig, varierande och framförallt inspirerande blogg!
 
Jag är 24 år och bor i Kristinehamn med min sambo. Huvudsysselsättning just nu är studier av sociologi på Karlstads Universitet och dessutom jobbar jag extra inom hemtjänsten. Jag har även läst genusvetenskap och hoppas på att någongång få arbeta med jämställdhet på något sätt.
På fritiden håller jag själv på med scrapbooking och cardmaking. Detta tar upp mycket tid, men det gör mig ingenting. Det går knappt att ha roligare än när man hittar DET perfekta pappret till just det kortet, eller när man färdigställt ett knepigt projekt! När jag inte scrappar surfar jag runt på pysselforum och bloggar, jag läser en hel del och så försöker jag finna tid till släkt och vänner. Tyvärr har dygnet bara 24 timmar och ibland hänger man inte med allt man vill..
 
Vi ses i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Tesa

Kul Diana! Ha en trevlig helg! Kram

2008-09-20 @ 17:22:36
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0