GOD JUL!

En riktigt God Jul önskar vi på Mazzarin Knep & Knåp er alla!
Hoppas ni har det gott och skönt, vad än ni har för traditioner på jul!

Vill eller kan man inte ha en äkta gran kanske denna lilla variant som Elin gjort kan passa istället? Stommen är en pappkon som hon sedan klätt med pappersremsor av olika mönsterpapper.



Material:
Pappkon
Basic Grey, Nook & Pantry "Flour stack", "Place mats", "Tea cakes"
Making memories, Mistletoe "Icon dot Mistletoe", "Mistletoe", "Advent mistletoe"
Häftapparat
Scotch Strong & Precise Glue

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej.

Jag ser att du verkar vara insatt i scrapbooking, så jag har en fråga till dig.

Julafton igår och mamma var snäll och gav mig en Sizzix Big Shot stansmaskin. Verkar jättebra och snygg var den, men jag är osäker på vilka dies jag kan använda i den? Kan du hjälpa mig med det tror du?

God fortsättning på julhelgen!

Mvh Jessica Klahr

2009-12-25 @ 12:19:01
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0