Inspiratör: Eva-Lotta Huvinen

MAZZARIN Knep & Knåp har glädjen att välkomna Eva-Lotta Huvinen tillbaka som inspiratör hos oss!
Nedan följer en presentation för att friska upp minnet, och inom kort kommer även alster här i bloggen signerade Eva-Lotta!



Jag heter Eva-Lotta och gör mitt andra försök som inspiratör för Mazzarin. Jag är 27 år, gift med Simon och bor i Kristinehamn sen 5 år tillbaka.
Är på gymnasiet utbildad till möbelsnickare men jobbar till vardags med hotellstädning.

Jag och min man älskar att vara ute i naturen och fågelskåda, fotografera, promenera och bara slappna av. Hemma pysslar jag med det mesta men det går i perioder hur inspirationen vill infinna sig. Pysslat har jag gjort sedan jag föddes med att snickra och måla, sy kläder och annat, göra buketter och blomsteruppsättningar, inreda och dekorera och allt annat som håller händerna och sinnet sysselsatta.

På Mazzarin ska jag försöka inspirera främst inom cardmaking och scrapbooking!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0