Nyhetsbrev, juni

Hej alla,


Sommaren är här, äntligen, även om det var sommar i Skåne redan förra veckan då jag styrde kosan hemåt för en veckas semester. Veckan var fullspäckad med aktiviteter av olika slag. Vänner, familj och Malmö som skulle besökas men jag var även nere och besökte Scraphouse of Scandinavia (importörer av bl.a Quickutz). Marinette tog väl hand om mig och visade flera nya produkter bla. Etchall, som är en kräm som gör att man kan etsa in ord, figurer etc på glas. Hm, låter det spännande? Dessutom fick jag lite prover på självhäftande vinyl som är tänkt att använda om man vill göra egna väggord. Vi kommer att visa exempel på dessa produkter inom 1 vecka och samband med vår demonstration av dessa ger vi 15% rabatt på dessa produkter om Ni beställer dem innan den 7 juli, 2009.


Förrutom Scraphouse var en av mina bästa kompisar Susanne (även hon Forsberg i efternamn) och jag på Panduro Hobbys årliga återförsäljarträff. Under en hel dag fick vi prova på olika pyssel som t.ex att göra egna diadem, stämpla och det roligaste av allt - Jag har äntligen lärt mig hur man knyter makraméarmband (jag vet att minst en kund skrattar just nu). Sanningen är den att jag har varit helt hopplös på att lära mig hur man gör. Nu vet jag och i början/mitten av nästa vecka så kommer vi att demonstrera hur man gör i butiken.

Under dagen presenterade Panduro även höstens alla nyheter med bla glittrigt dekorgummi, Paint by Numbers för både barn och vuxna, Tildatyger (som vi kommer att ta hem prover på inför hösten) och mycket mycket mer. Vi har alltså mycket att se fram emot efter sommaren (som vi inte tänker på nu, eller hur!)


På tal om Panduro så får Ni inte missa deras rea på upp till 50% på utvalda varor, beställ genom oss och Ni slipper frakt och Panduros minikrav på inköpsgräns. Gå in på vår hemsida som tar Er direkt till rean.


Igår, måndag, startade vi vårt SOMMARPYSSELCAFÉ. Vi har dukat upp lim, pennor, stämplar och alla verktyg för Er att använda både inom scrapbooking och smyckestillverkning och vi hjälper till i mån av tid. Betala per timme 45:- eller lös ett 10-timmarskort för 295:-. Fika ingår. Välkomna!


Till sist så vill vi informera er alla om att vi har öppet som vanligt hela sommaren. Mån-fre 11-18, lör 10-15.


Bästa hälsningar,

Susanne Forsberg med personal och inspirationsteam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0