Nyhetsbrev vecka 1

Hej på er alla,

 

Först vill vill önska er alla en riktigt god fortsättning och hoppas att ni alla har haft sköna och avkopplande helger. Här i Kristinehamn är det just nu -24 grader och jag njuter inte. Det är verkligen kallt, usch!. Vet inte om jag någonsin upplevt något liknande, jag är som många av er vet från Malmö och där ligger temperaturen just nu på ca -10. Nog om väder.

 

Som vi redan meddelat har vi numera stängt på måndagar med början i förra veckan. I nästa vecka kommer vi dessutom ha stängt fr o m onsdagen den 14 januari t o m onsdagen den 20 januari. Vi kommer alltså att vara lediga i en hel vecka och det ska bli så skönt att få ladda batterierna för vad som komma skall under våren. I mars medverkar vi i Svensk Scrapbookings mässa och träff i Karlstad, närmare bestämt 6-7 mars. Läs mer om detta i vad jag tror blir årets Scrap Happening på www.mazzarin.se . Vi lär återkomma med mer information angående detta ju närmare vi kommer den 6 mars. Senare i vår bär det återigen till Avesta, men mer om denna mässa och träff lite längre fram.

 

För att fira vår ledighet så har vi i vår fysiska butik dukat fram på halva vårt butiksbord en härlig rea med 50% på massor med varor och uttöver det har vi 5:-, 10:- 20:- korgar med massor med pysselgodis. I webbutiken erbjuder vi just nu fraktfritt (gäller fr.o. m 8 jan t.o.m 20 jan, 2010), gäller inte vid beställning av papper. Vi kommer att behandla ordar i turrordning med början den 21 januari.

 

Efter vår ledighet kommer vi att bl.a presentera fler fotostämplar från Stampsmith, en del är favorit i repris men även flera nyheter. Så grattis alla ni som har väntat på Elvis stämplar. Jag lovar, nu är det på gång. Håll utkik under nyheter på www.mazzarin.se .

 

Panduro HOBBY ger ut sin vårkatalog i nästa vecka. Vi kommer att erbjuda er som beställer ur Panduros vårkatalog genom MAZZARIN en rabatt på 10% om beställningar kommer in till oss senast den 21 januari på [email protected]. Uppge artikelnummer, antal, varubeskivning, pris, namn och telefonnummer. Som vanligt fraktfritt vid avhämtning i vår butik i Kristinehamn.

 

Till nästa gång, ha det så bra i denna vargavinter.

 

Susanne Forsberg med personal och inspirationteam

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej.

Tack för en bra blogg, får mycket inspiration!

Jag undrar om du använder dig av en sizzix big shot, har fått en i julklapp, men jag är lite osäker på vilka dies jag kan använda.

Mvh Jessica

2010-01-09 @ 20:05:09
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0