Inspiratör: Diana Angle



Hej på er!
Ni känner mig ju redan som bloggredaktör för den här bloggen, men nu kommer jag även att träda in som inspiratör! Duktiga Jeanette Almgren gick vid nyår vidare till ett annat uppdrag (lycka till!!) och då tog jag chansen att söka rollen som inspiratör vid sidan av uppdraget som bloggredaktör.
Ni kanske redan har sett något alster som jag gjort här i bloggen och mer kommer det alltså bli! Jag kan lova att både Susanne och jag spritter av idéer!

Jag både scrappar och gör kort. Ibland smyger sig även något altrat alster fram! Man kan nog kalla min stil för enkel och ren. Jag använder gärna dekorationer, men ofta är det "less is more". Jag provar gärna nya tekniker, för annars kan jag ju inte veta om jag tycker om det! Det kan hända att ni får se några av mina experiment! I början av min pysselkarriär använde jag inte så mycket stämplar, men jag har på senaste tiden märkt att mitt stämpellager ständigt växer!
Min favoritfärg är rosa, och tillsammans med den färgen tycker jag att allt annat passar! Både färgstarkt och murrigt passar in på mina alster!

Hoppas ni kommer att bli inspirerade av mina kommande alster!
Men oroa er inte, jag kommer visa vad de andra gör också! :)
Vi ses här i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Tesa

Grattis Diana! Kram

2009-01-10 @ 21:09:08
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: MalinZ

Härligt! Grattis Diana.

2009-01-12 @ 10:35:28
URL: http://malinscrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0